



Heeft u een vraag? Bekijk de veelgestelde vragen hieronder en neem contact op met ons als u meer informatie nodig heeft!
Algemene info
Wat zijn de openingstijden van Bicobel?
Bicobel is open van maandag t/m donderdag van 08u30 tot 12u00 en van 13u00 tot 16u45, en op vrijdag van 08u30 tot 12u00 en van 13u00 tot 15u00.
Waar is Bicobel gevestigd?
Bicobel is gevestigd aan de Spieveldstraat 55, Industriepark E17/3, 9160 Lokeren.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?
U kunt Bicobel telefonisch bereiken op +32 (0)9 337 72 00 of via info@bicobel.be
Leveringen en bestellingen
Levert Bicobel buiten België?
Ja, Bicobel levert buiten België onder bepaalde voorwaarden. Contacteer ons voor een oplossing op maat.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
U kunt via de vertegenwoordigster in uw regio een bestelling plaatsen. Ook kunt u telefonisch of via e-mail bestellen tijdens de kantooruren.
Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Bicobel levert wekelijks. U kunt uw bestelling plaatsen tot één dag voor levering.
Onze leveringen verlopen als volgt:
Dinsdag: Brussel en Wallonië
Woensdag: West-Vlaanderen
Donderdag: Oost-Vlaanderen
Vrijdag: Antwerpen en Limburg
Aan welke klanten levert Bicobel?
Bicobel levert aan professionele bakkerijen, delicatessenzaken en pralinewinkels.
Kosten en betalingen
Waar vind ik prijzen?
Neem contact met ons op voor de prijzen.
Wat zijn de verzendkosten?
Levering binnen België is gratis bij aankoop van minimaal €100. Wij voorzien gekoeld transport zodat de producten niet beschadigd raken.
Bij leveringen buiten België maken we gebruik van Ex-works.
Welke betaalmethoden accepteert Bicobel?
Bicobel accepteert alle betaalmethoden. Na ontvangst van de factuur maakt u het bedrag over volgens de afgesproken betalingsvoorwaarden.
Retours
Wat is het retourbeleid?
U heeft 8 dagen de tijd om klachten te melden. Wij informeren u over het retourneren. De retour wordt opgehaald door de chauffeur bij de eerstvolgende levering.
Klachtenbeheer
Wat moet ik doen als ik een beschadigd product ontvang?
Heeft u een beschadigd product ontvangen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice, via e-mail of telefonisch. De chauffeur zal het beschadigde product ophalen bij de eerstvolgende levering. Het is belangrijk het artikel te bewaren in de originele verpakking en indien mogelijk, er een foto van te maken om mee te sturen via e-mail.